Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
1 דקות קריאה

אמנות למכירה באינטרנט, היא הרבה יותר מטרנד שעומד לחלוף מן העולם. מכירת ציורים באינטרנט היא למעשה נקודת המפגש בין הטכנולוגיה המודרנית והחדשנית, לבין האמנות עצמה, שקיימת משחר ההיסטוריה האנושית ומגלמת בתוכה את נבכי לבו של האדם כמו גם דרך ההתבוננות של האמן על הטבע סביבו, תהליכים אנושיים והצורה בה הוא תופס את המציאות בה הוא פועל.

זו הסיבה שהתחום של אמנות למכירה באינטרנט הולך ומתפתח בקצב הולך וגדל וזאת לצד המשך קיומן האיתן של גלריות מסורתיות יותר כגון "זלאיטארט הבית לאמנות". השילוב בין שני הסוגים מאפשר לצרכן האמנות לא להתפשר ולקנות רק במקום שהוא מתחבר אליו ולסגנון המוצג בו.

מכירת ציורים באינטרנט

למכירת ציורים באינטרנט יש כמה יתרונות על-פני רכישה שמבצעת בזמן ביקור בגלריית אמנות כזו או אחרת. ראשית, בניגוד לביקור פיזי בגלריה, אמנות למכירה באינטרנט נגישה לכל, אפילו מבלי לצאת מהבית או לקום מהספה. האופציה הזו מועדפת לא רק על מי שלא נייד מסיבות שונות, אלא רלוונטית גם עבור כל מי שמעוניין לבצע את הרכישות שלו מבלי להתאמץ ולהוציא משאבים לוגיסטיים וכספיים על נסיעה לגלריה.

כיום ניתן למצוא סוגים רבים של אמנות למכירה באינטרנט, כולל כמובן גם ציורים למכירה באינטרנט. יחד עם זאת, לפני שמשתמשים באפשרויות הזו לצריכת אומנות, יש כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם.

ציורים למכירה באינטרנט

אחד הדברים הקריטיים ביותר ברכישת אמנות למכירה באינטרנט, הוא הפרטים של הציור. בניגוד לביקור בגלריה עצמה, אמנות למכירה באינטרנט מרחוק, בממדים אחרים מהמציאות ולכן, חשוב להבין מהו הגודל של הציור, מאילו חומרים הוא עשוי, באיזו שנה צויר וכדומה. כל אלו מסייעים לגבש החלטה נבונה יותר לגבי הרכישה ומסייעים לוודא כי הציור שאתם קונים הוא בדיוק מה שאתם מחפשים.

מצאתי כתבה נחמדה בנושא בעיתון 'גלובס'

אחד החששות לגבי מכירת ציורים באינטרנט הוא להיתקל בגלריה לא מוכרת, של אמן אנונימי. לכן, רצוי לבצע את הרכישה מגלריה מקצועית, כגון זלאיטארט הבית, לאומנות", של האמן נסים זלאיט. הגלריה מציגה מבחר עצום של ציורים משנים שונות ומהווה זירה שהיא כמה רמות מעל כל גלריות הציורים למכירה באינטרנט.

מכירת ציורים ברשת

לסיכום, גם כשאתם מחפשים מכירת ציורים ברשת, אל תזנחו את הגלריות הוותיקות והאמינות, שיכולות להפתיע אתכם עם מבחר עבודות מסחרר ורמה אמנותית שתתקשו למצוא בגלריות החובבניות. בכל מקרה, מומלץ לבחון כמה וכמה ציורים לפני הקנייה ולבצע סקר שוק.