Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
1 דקות קריאה

ציור מופשט על בד קנבס הוא יצירת אמנות שכל אחד יכול להתחבר אליה. לאמנות המופשטת יש קסם מיוחד, שנובע מהאווירה הנאיבית שמאפיינת אותה ומהעובדה שהיא מציגה את המציאות באופן שפתוח לפרשנות ואינו מכיל ראיה אחת מוחלטת של המציאות. הצבעוניות של ציורים מופשטים על קנבס, כמו גם האווירה האלגנטית שהם מייצרים, הופכים אותם לפריט אמנות מבוקש בקרב שוחרי אמנות ומי שמעוניין בציור מופשט על בד קנבס על-מנת לקשט חלל מסוים ולהעניק לו עניין ויופי מיוחדים במינם. זו גם הסיבה שציורים מופשטים על קנבס למכירה מככבים בגלריות השונות, שאחת מהן היא "זלאיטארט הבית, לאמנות" של האמן נסים זלאיט.

ציורים מופשטים על קנבס

זלאיט מציע בגלריה שלו ציורים מופשטים על קנבס למכירה, מכל שנות עבודותיו, מאז שנות ה-60 ועד היום. זלאיט מצייר ציורים מופשטים על קנבס בצבעי אקריל ושמן ומשלב בעבודותיו ובכל ציור מופשט על בד קנבס, ראיה מיוחדת על החיים ועל הסביבה בה הוא פועל, ראיה הבאה לידי ביטוי בצבעוניות המיוחדת ובאופן בו הגוונים והטקסטורות נפגשים באופן הרמוני, גם אם הם לכאורה מנוגדים. מי שמחפש ציור מופשט על בד קנבס יוכל למצוא ב "זלאיטארט הבית, לאמנות" עבודות מרשימות במיוחד, במבחר גדלים ובין לקוחותיו של זלאיט ניתן למנות קהל מהמגזר העסקי, הפרטי, מפורסמים ועוד.

ציורים מופשטים על קנבס למכירה

המחיר של ציורים מופשטים על קנבס למכירה הוא כמובן אינו אחיד ומשתנה בהתאם לפרמטרים שונים. לכן, לפני ביקור בגלריה והתרשמות מציורים מופשטים על קנבס, רצוי שתקבעו לעצמכם תקציב בו יהיה לכם נוח לפעול ולחפש בגלריה ציור מופשט על בד קנבס שייכנס בתקציב הזה.


יש לציין כי ציור מופשט על בד קנבס הוא השקעה משתלמת במיוחד לטווח ארוך, משום שהקו המופשט שלו יכול להתאים למבחר חללים וסיטואציות. אם תחליטו בעתיד להזיז את הציור ולמקם אותו בחלל אחר, יש סיכויים גבוהים שהוא ישתלב היטב גם בחלל החדש, מבחינת עיצוב, צבעוניות, טקסטורות ועוד.

תמונות על קנבס למכירה

בגלריה של ניסים זלאיט "הבית, לאמנות", תמצאו גם תמונות על קנבס למכירה וגם תמונות שהן לתצוגה בלבד ולא למכירה. הספק העבודה של זלאיט הוא מרשים לכל הדעות והוא נחשב לאחד האמנים המובילים בישראל בזרם המופשט בעשורים האחרונים. הגלריה פותחת צוהר לעבודותיו של זלאיט באופן כרונולוגי, כך שניתן גם להתרשם מכברת הדרך שעבר וההתבגרות האמנותית שלו עם השנים.