Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
1 דקות קריאה

אם אתם מעוניינים לרכוש אמנות ישראלית או בינלאומית מיוחדת, כזו שתקלע לטעם האמנתי שלכם ותחדש את אוסף הציורים שלכם בכמה עבודות מרהיבות, גלריות אמנות בצפון יכולות להתאים לכם מאוד. גלריות אמנות בצפון מציגות עבודות של אמנים מקומיים בדרך כלל ומציעות לקהל שוחרי האמנות אפשרות לרכוש ציורים ועבודות בסגנונות שונים אך יחד עם זאת, חשוב לזכור שגלריה לאמנות בצפון היא לא המקום היחיד בו ניתן לרכוש עבודות אלו. לפני שאתם רוכשים יצירת אמנות חדשה מגלריה לאמנות בחיפה או בכל מקום אחר בצפון, מומלץ לבדוק גלריות באזורים נוספים בארץ.

גלריה לאמנות בצפון

אם אתם מתגוררים באזור המרכז, גלריות אמנות בצפון יכולות להיות רלוונטיות עבורכם עד גבול מסוים. גלריות אמנות בצפון הרחוק למשל, פחות מתאימות למי שמתגורר במרכז ודרומה לו. למרבה השמחה, אמנות מופתית ניתן למצוא לא רק בגלריה לאמנות בצפון. דוגמה לכך היא הגלריה של האמן נסים זלאיט – "זלאיטארט הבית, לאמנות". אל הגלריה מגיעים מכל רחבי המרכז ואף מאזורים נוספים בארץ. למשל, קהל שחיפש אמנות מיוחדת בגלריה לאמנות בחיפה ולא מצא את מבוקשו, ישמח להרחיק מעט לאזור תל אביב אל "הבית, לאמנות" של נסים זלאיט, שפועל מאז שנות ה- 60 כצייר ומתמקד בעיקר בעבודות מופשטות, המשתייכות לזרם האבסטרקטי.

גלריה לאמנות בחיפה

גלריות אמנות בצפון יכולות להציג עבודות עוצרות נשימה, אך אין זה אומר שהן יהיו הטעם שלכם. באמנות כמו באמנות, היופי הוא בעיני המתבונן. גלריה לאמנות בחיפה יכולה להציג מבחר עבודות וציורים המשתייכים לזרם מסוים, אך האווירה הכללית של היצירות לא תתאים לאווירה שאתם מנסים ליצור בבית, במשרד, בקליניקה או בכל מקום בו אתם מתכננים לתלות את הציור. לכן, גם אם ביקרתם בכמה גלריות אמנות בצפון אך עדיין לא מצאתם את העבודה שאתם מתחברים לה באופן אבסולוטי, זה הזמן להרחיק מהאזור ולמצוא גלריה לאמנות באזור המרכז, כזו שלא תיפול ברמתה מגלריה לאמנות בצפון ותכלול אולי את היצירה שאתם מפנטזים עליה בעיני רוחכם.

גלריה לאמנות בקיסריה

כדי ליהנות מביקור בגלריה אקסקלוסיבית, אין צורך להרחיק עד גלריה לאמנות בקיסריה או כל עיר יוקרתית אחרת. גלריית "הבית, לאמנות" של ניסים זלאיט ממוקמת בצפון תל אביב, אזור שקט, יוקרתי ומרשים בפני עצמו. ביקור בגלריה של זלאיט הוא לא רק בילוי מהנה לכל שוחר אמנות, אלא גם מאפשר לרכוש ממיטב ציוריו של האמן המוצגים במקום.